dinsdag 21 juni 2011

ZOMER!

Het is ein-de-lijk zover! Het is 21 juni, en dat betekent dat het officieel zomer is! Nu was ik op 21 maart supervrolijk omdat het toen lente werd, en de winter(depressie) voorbij was.
Helaas zijn er nu vanuit mijn raam alleen een paar wolkjes te zien. Geen zon te bekennen. Niet erg zomers dus... Om toch een zomers gevoel te krijgen, heb ik wat zomerse plaatjes op een rij gezet. Hier komt-ie:

love love needs time... Keep your head up, the colors are beautiful Photos of Graeson Kermode Keep your head up, the colors are beautiful A girl and her bike. | Flickr - Photo Sharing! The tigers have found me and I do not care Blogue de fixmaj - Blogue de fixmaj - Skyrock.com

Q: Heb jij al het gevoel dat het zomer is? En zo ja, hoe komt dat?
EDIT: dit was mijn 100e artikel! :D
Bron: We Heart It

1 opmerking:

  1. Nee, ik heb niet het idee dat het zomer is, want het is nog niet zo'n lekker weer bij ons.
    Toch voel ik het al wat meer door die superzomerse foto's! Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen