vrijdag 17 juni 2011

Uitgestorven?

Het heeft dit keer wel heel lang geduurd voordat ik weer had geblogd. De laatste blog, was om precies te zijn 17 dagen geleden, op 31 mei. (Al 2,5 week dus.. Oeps..)
Niet erg netjes van me, maar bij deze: Ik leef nog! Ik heb het alleen nogal druk met school. Deze week (+aanstaande maandag), was repetitieweek bij ons. Ik zit nu in 3 vwo, en ga sowieso over naar 4 vwo, yay! Eigenlijk hoef ik niet echt meer te leren, maar ik doe het toch. Omdat het wel zo netjes staat op je rapport om de cijfers ook de laatste periode goed te houden!

Ik ben de laatste dagen ook een beetje op mn eetpatroon gaan letten. Ik ben verder niet echt dik ofzo, maar vind het toch wel fijn om een beetje in de gaten te houden wat ik eet, aangezien ik anders best snel aan kom. Het is me 6 dagen gelukt om gezond te eten, maar gister was ik weer aan de chips, en vandaag aan de kaasstengels.
Ondanks dat, ga ik nu toch mn best doen om het vol te houden en mn streefgewicht te bereiken! Een eetstoornis zal ik nooit trouwens nooit kunnen krijgen, daarvoor hou ik teveel van eten, hihi.

Maar ik heb dit dus geschreven, gewoon om het een beetje up-to-date te houden, en te laten weten dat ik z.s.m. weer ga bloggen. En dit is dan niet als tijdelijke pauze, maar het komt wanneer het komt!

(En als je me volgt hoef je niet elke dag naar mn blog om te kijken of ik dan eindelijk al wat heb geschreven!)

xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten