dinsdag 9 augustus 2011

NIEUWE BLOG!

Lieve volgers,

Bedankt dat jullie deze blog hebben gevolgd! Ik heb er plezier in gehad `m te maken.
Waarschijnlijk hebben jullie al doorgehad dat ik de laatste tijd (lees, anderhalve maand) niks meer heb geschreven. Dit heeft meerdere redenen:

- Ik had er al over gedacht om te stoppen met deze blog, aangezien mijn inspiratie op raakte;
- Ik kreeg een beter idee, namelijk een nieuwe blog starten, met een schone lei te beginnen, aangezien ik bloggen wel erg leuk vind!

Door die tweede reden ben ik een nieuwe blog begonnen! Als je wilt weten wat ik daar ga plaatsen, hoe dat allemaal in z`n werk gaat, ga dan even langs op mijn nieuwe blog:

The Perfect Friday

Op 19-08-11 komt het eerste artikel met meer informatie. Het lijkt me leuk als je me op die blog gaat volgen!

Nogmaals, bedankt voor het lezen van deze blog. Het gaf me toch wel steun om te weten dat er mensen waren die mijn blog lazen en op artikelen reageerden! :)

XX,
Bien.

2 opmerkingen: