zondag 29 mei 2011

Gratis zomerbandjes/armbandjes/enkelbandjes!

Hebben jullie het al gezien/gehoord? Bij de Etos is er vanaf 6 juni (t/m 17 juli) een actie, dat je een gratis zomerbandje krijgt bij besteding van elke €10,-! Dit is in samenwerking van Lieke van Lexmond, die je misschien ook wel zult kennen als Charlie uit gtst. (Ging vreemd met de broer van haar toenmalige verloofde).



Ik blog eigenlijk nooit over een actie, behalve als het over (betaalbare) nagellak gaat (zoals die ene keer met de Kruidvat), maar deze actie vond ik zo leuk, dat ik het even moest melden! Ik denk zelfs dat ik speciaal voor deze bandjes €10,- uit ga geven... Best slecht van me, i know.

Trouwens, ik ben ook echt zo iemand, dat als ik een bandje niet leuk vind, het nooit draag. En vervolgens weer €10,- uit ga geven, voor een leuker bandje, om dan weer dezelfde te krijgen... Tsja.

De bandjes zijn o.a. te dragen als armbandjes, enkelbandjes, haarbandjes (moet je ze wel even aan elkaar knopen, dus er meer van hebben) en misschien als nog wel wat, maar daar kom ik zo 1-2-3 niet op. Dus weet jij nog wat creatiefs wat je met deze bandjes kan doen? Laat dan een reactie achter!

Ga jij naar de Etos speciaal voor deze bandjes?

Bron: http://www.etos.nl/zomer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten