zondag 22 mei 2011

to buy this summer!

Jup, ik kan niet anders dan toegeven: Ik heb een wishlist voor summer 2011. Meestal komt er helemaal niks van, wanneer ik een wishlist heb, want tijdens het winkelen bedenk ik me dan toch maar weer dat iets het net niet is... Deze keer hoop ik dat dat niet het geval is, aangezien ik deze kledingstukken wel heel leuk vind! Benieuwd wat het is? Lees dan verder!

JUTEUXCOUTURE.TUMBLR.COM ♥
Als je me volgt op Twitter (want dat doe je als trouwe My life is a fairytale-lezer wel, haha, is een grapje hoor), wist je het natuurlijk allang! :)


Onder andere dat dus. Ik moet echt snel de H&M in. Echt heel raar trouwens, dat we de catalogus niet meer binnen krijgen.. Daar moet snel wat aan gedaan worden. Of niet natuurlijk, want ik word er wel buitengewoon hebberig van!

Maar nu even terug waar we waren: Wishlist Summer 2011!
  • Jurkjes. En dan bedoel ik echt van die zomerjurkjes voor op het strand bijvoorbeeld. Maar ook gewoon jurkjes die je gewoon dagelijks draagt. Zelf draag ik niet zo snel jurkjes naar school, dus eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, maar dan moet ik wel eerst een geschikt jurkje vinden (of meer, hehe).
  • Jumpsuits. Vorig jaar begon ik ze leuk te vinden, ik heb er nog nooit een aangehad, en weet ook niet of het zo handig is, wat mijn lengte betreft (ben nog geen eens 1,60m, met m`n 14jaar dus best wel klein). Maar dan ga ik eerst eens kijken of het me staat.
    
  • Sleehakken. Het liefst zulke leuke, waarbij je meteen zo`n zomergevoel krijgt! Met zo`n kurkzool, zoals dat heet. (Ik zocht het goede woord ervoor, en zag het toevallig op hm.com staan, hihi). Al vind ik een stro-zool ook echt heel leuk. Laatst zag ik een heel leuk paar staan bij de Action, voor een tientje maar! Helaas waren ze niet in mijn maat, anders had ik ze meteen gekocht. 
  • 
    H&M. €19,95
    
    Bruine slippertjes met het vlechtje. Het zegt je misschien niks als ik het zo opnoem, maar op de site van de H&M zag ik hele leuke slippertjes. Ze zijn zo simpel, maar zo leuk, en makkelijk te combineren. Deze zijn het:
     -FAIL- Ik ging zojuist naar de site om ze op te zoeken, bleek het dat de bruine er niet meer waren. Gelukkig zijn ze er nog in vele andere kleuren, en misschien zijn ze in de winkel nog wel te koop. Om toch maar een beeld te geven van wat ik bedoel met het vlechtje:
H&M. €4,95
  • Cropped tops. Ik heb er nu eentje, en ooh wat zit die fijn! (Is niet sarcastisch). Je kan `m dragen over singletjes, en het zit zo lekker luchtig. Voor degenen onder ons die niet weten wat het is: een shirtje, maar dan kort (zoals je uit de naam misschien wel af kan leiden). Het is ook leuk om boven een bikini te dragen, op vakantie bijvoorbeeld.
  • Zwarte bikini. Vorig jaar had ik er een van de H&M, maar daar pas ik dit jaar niet meer in. Nu wil ik echt graag een zwarte, want die heb ik nog nooit gehad. Een zwart broekje met een kleurig bovenstukje vind ik trouwens ook erg leuk, mix & match hè.
H&M. €4,95
Nou, dat was het dus zo ongeveer wel. Natuurlijk wil ik nog veel meer dingen, zoals een tas, sandaaltjes, oorbellen, armbanden en noem maar op, maar dan zou het artikel veel te lang worden, haha.
Bedankt voor het lezen!
Q: Heb jij ook een wishlist, en zo ja, wat staat daar o.a. in?
Ik lees het graag in de comments!


Bronnen:

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen in je wishlist!
    Neuh, ik heb er niet echt een..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk stukje, ik wil er ook wel een paar dignen uit je wishlist ! ik zou nog heel graag een ´lerenjasje´ willen :)
    xxxx Nadine

    BeantwoordenVerwijderen