zondag 29 mei 2011

Wishlist afvinken!

Een weekje geleden schreef ik een artikel over mijn wishlist van deze zomer! Ik kan nu al met blijdschap vertellen dat ik een deel al heb, en dus ook af kan vinken. Donderdag, na schooltijd, ben ik nog even gaan speed-winkelen en heb ik een zwarte bikini (dezelfde als op de afbeelding) en een cropped top gekocht.

(en oorbellen en een haarbandje, maar dat even terzijde).
Alles bij de H&M trouwens, behalve de oorbellen. Ook gaf ik aan dat ik slippertjes en sleehakken wilde, maar daar hadden we niet genoeg tijd voor. De slippertjes die ik op die foto had, (klik hier om naar het artikel van vorige week te gaan) heb ik ook nog even gepast, maar die waren zo smal dat dat `m niet werd.

Dit was even een artikel om mijn wishlist up-to-date te houden, dus verder niks interessants ofzo.
Oja, het spijt me dat ik deze week niks heb kunnen bloggen, want ik had het een beetje druk, en dus te weinig tijd, helaas.

Heb jij nog een wishlist? Laat een reactie achter met jouw wensen voor deze zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten